beadwork by glamstarz

By: fariha nuzu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 28-Dec-2009 06:12 Email | Share | Bookmark
gerbera garden

 
 
 
 
 

..conjoined

ini kali pertama kak sha menempah dengan saya. jadi saya tak pasti citarasanya macam mana..tapi saya cuba lah buat yang terbaik. main agak-agak aje ni berdasarkan personaliti dia. baju kurung moden hujung tangan cuff. ada belahan dari siku hingga pergelangan tangan. kak sha minta di highlightkan bahagian cuff. saya penuhkan aje bahagian cuff tu. menggabungkan sulaman benang, manik & labuci. dibahagian belahan dan siku turut saya serlahkan agar lebih menonjol.





Quote:
balqis-ten.ki.u
sarimah-tima kaseh
dana-thanx...harap tuan punya melaram sakan
amirah-thanx.setakat ni sy tak de lagi cara nak suruk benang utk tgn cam ni. benang mmg tembus di belakang
bnb-ok.noted
winnie-cuba la,menarik juga
mazura-terima kasih
nita-sy rasa better ambik kelas, sbb sy pun bukan mahir,beli buku pun sy still xreti. pas ambik kelas br la bleh buat.nak ajar kat sini lagi sy mmg tak pandai. bnyk juga cikgu sulam manik yg buat kelas sulam benang


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net