beadwork by glamstarz

By: fariha nuzu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 19-Oct-2009 09:44 Email | Share | Bookmark
fairy tales

 
 
 
 


~ pepatung ~



baju ini saya pakai masa hari raya kedua,memula tu rasa nak pakai raya ketiga. tapi bila dah sumer kata raya kedua pakai kuning,pakai aje la..warna-warna manik, labuci,mutiara & segala macam pada baju ni diambil dari kainnya yang very the very kalerful.

konsep asal hentam kromo aje, memula buat daun tak kena kaler.buka balik tukar kaler lain.dah buat bunga seribu warna, tak cun plak rasanya...buka balik..buat 3 warna aje. kuning,merah bata & oren.rasa cam banyak sgt daun sebelah kiri, tambah sulur paut sebelah kanan. warna biru tak berapa menyerlah, tambah plak mutiara kat sulur paut. memang tak tetap pendirian betul masa menjait baju ni.oleh sebab design ni penuh di hadapan baju, bahagian tangan saya tak jahit manik.biar macam tu aje.plain.






Quote:
k.izan-thanx
winnie-10.Q. beli merata2, yg sy pakai ni jenis epal, susah nak dpt, mahal & skit aje dlm 1 pek. kaler lebih kurang bnyk bleh beli kat kl, kedai yg slalu sy gi bunga reben kat jalan tar
knani-trimasss
rozza-ten.ki.u
dana-thank you dear
mira-trima kaseh
ainun-timesquare
bnb-pehni musim binatang apa plak...burung?itik? hehe
nora-tima kasih.bagai nak pengsan wat pcubaan menegakkan sayap tu
kush-umar perlu wat percubaan pengkutilan yang jitu sebelum dpt suap ke mmulut huhuhu
cho zila-thanx...design hentam aje ni


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net