beadwork by glamstarz

By: fariha nuzu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 2-Mar-2009 02:55 Email | Share | Bookmark
dinner

 
 
 
ni baju untuk di pakai rita zain gi dinner baru-baru ni...ingatkan dah tak sempat nak snap.baju ni tang leher yang bunga bulat-bulat tu memang dah ada, so kita cuma touch up skit letak jurai-jurai n beri. pun letakkan skit diamond kasi bling-bling gitu. tang tangan tu yang kita upgradekan dengan buat bunga yang semacam kat leher tu. pehtu letak diamond, juraian labuci warna putih kasi penuh sekeliling and hujung tanganya ditabur manik n mutiara skit. kainnya pun kita ada touch up dengan manik je biar bergemerlapan tapi tak sempat plak nak snap





Quote:
ainun-thanx
dana-ten.ki.u
kak erra-10.Q, apa salahnya
gee-thanx.ok
dana-ok
datin-tu ler...
dzila-thanx..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net