beadwork by glamstarz

By: fariha nuzu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 17-Feb-2009 06:06 Email | Share | Bookmark
poison ivy

daun
 
 
roses is yellow
badan
tangan
ni lagi satu baju milik datin gee..baju dah seminggu lebih siapnya tapi blum upload sebab blum serah lagi pada ownernya. ni dah serah baru bleh letak gambar.

macam biasa, datin gee minta touch up bahagian depan baju juga hujung tangan. oleh kerana corak baju ini menarik berbentuk daun yang lebar dan besar, saya menggunakan teknik tali air mengeliling daun-daun dicampur dengan sedikit batu swarovski. pada tangkai daun juga saya letakkan swarovski bagi up skettttt..untuk baju ni saya ada buat kelainan sedikit dengan menambah bunga-bunga ros sebagai hiasan..hujung tangan, poison ivy menjalar secara bertentangan.









Quote:
izan-tu pun nak terpengsan jugak tu
azmir-ok
ernie-try n error tu biasa la
ija-kalau pejam mata kang terjait tempat lain plak
k.nani-hehe ten.ki.u.kita la yang nak pengsan membuatnya
kak nora-thanx.heheh ntah la tak pk lagi baju dinner


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net