beadwork by glamstarz

By: fariha nuzu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 2-Dec-2008 04:12 Email | Share | Bookmark
ROF aster

 
 
ni satu lagi baju rita zain...kat bawah tu beriring rainbow pun baju dia gak. buat kali pertamanya membeli kain bercorak malap khas untuk pergi ke kenduri a.k.a majlis-majlis yang tak elok kalau pakai baju terang (homework minggu ini: majlis apa yang tak di galakkan pakai baju warna terang? hehe kalau pandai silakan jawab). designnya simple je..tapi menarik.walaupun tak de warna coklat pada baju tapi digunakan juga bagi menaikkan serinya.





Quote:
izan-thanx
natasha-ok
ija-lebih pada itu. rasa nak cuti seminggu tak wat pape melainkan berhibernasi sensorang kat umah
wansya-thanx. kekadang, yang main hentam tu la yang menyerlahnya
beading passion- tak pasti la.kita selalu guna brand apple


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net