beadwork by glamstarz

By: fariha nuzu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 19-Nov-2008 01:44 Email | Share | Bookmark
vintage diva

leher & tangan
close up
leher
hujung tangan
dalam pada sibuk kehulu hilir tu, dapat jugak menyempatkan diri untuk menjait manik.design ni ilham dari majalah. dibuat untuk diri sendiri. kira PERSONAL COLLECTION la ni. di pakai masa wedding sepupu baru-baru ni. memula nak wat lain. pastu tak larat, jadi buat apa yang larat je.so, keseluruhan design ni hanya menggunakan waterlily, hanya susunannya sahaja kasi adjust biar nampak unik dan menarik






Quote:
ernie-ten.ki.u
zura-biasa la..tokey pun nak kena glamor n bling-bling jugak
juna-thanx..kita dah jenguk dah..
nonie-tak letak lapik pun, dah tak sempat, sekadar dipinggiran aje buatnya tu. so terpaksa jait extra carefull & kemas.
ija-sambil-sambil tu bleh promo hehehe
zai-10.Q
haida-memang kena lukis dulu, kalau tak memang tak sama saiz
zila-10.q apa salahnya
serina-tak pe..adala timenya nak buat tu...orangnya 2 pun bz sakan..
balkis-thanx.yup tepat sekali
kak nanie-thanx..tak pernah kira berapa jam. kita jait bila free. kadang malam keje. selalunya hujung minggu
nida-hui hui hui ye la
angahsue-ten.ki.u


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net