beadwork by glamstarz

By: fariha nuzu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 5-Aug-2008 01:08 Email | Share | Bookmark
cuci mata

 
 
untuk semua peminat + pengunjung setia dan juga pengunjung sekali sekala ke fp saya ni...meh cuci mata dulu sementara baju-baju glamor ni siap..masih dengan basic bunga dahlia tapi dengan konsep yang berbeza...tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu








Quote:
ija-thanx..ok
haida-berapa layer tu terpulang kepada saiz bunga yang u nak buat, boleh buat dua layer boleh buat 3 jugak
jeff-thanx
iela-thanx...memula kita pun macam tu, jait kat baju sendiri je..peh tu ada member yang mintak jaitkan baju dia,pehtu bila dia kata dia memang puas hati baru la berani ambil tempahan
ija-ok


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net